web-monitoring-ok

Alle begrippen
overzichtelijk op een rijtje


Ben je benieuwd wat je van ons mag verwachten nadat je website is opgeleverd? Of wil je misschien weten of je recht hebt op support?

Op deze en andere vragen vind je antwoord op deze pagina. We hebben alle termen die we in onze communicatie gebruiken verzameld en toegelicht in een handig overzicht. Zo weet je altijd waar je aan toe bent, wel zo fijn.

Goed om te weten

  • Garantieperiode
    Na oplevering van een project heb je de gelegenheid om het opgeleverde product te testen en eventuele opmerkingen aan ons door te geven. Standaard hanteren we hiervoor een periode van 1 maand, tenzij we een andere periode met je hebben afgesproken. Dan communiceren we hierover per mail. Bugs of onvolkomendheden die je in deze maand tegenkomt en bij ons meldt, lossen we kostenloos voor je op.
  • Onderhoud, bugfixes en beveiliging
    Elk systeem dat in gebruik is, heeft periodiek onderhoud nodig. Dit zijn noodzakelijke werkzaamheden en zullen aan je worden doorbelast.
  • Backup
    Als er door ons een backup van het systeem of website wordt gemaakt, is deze uitsluitend bedoeld om het systeem of website terug te kunnen zetten op een andere server in het geval van calamiteiten. Mocht je zelf gebruik willen maken van onderdelen uit een backup, dan moeten we daarvoor werkzaamheden uitvoeren. De tijd die we hieraan besteden zullen aan je worden doorbelast.

Begrippen

  • Craddits
    Je kunt tegen gereduceerd tarief tegoed inkopen, Craddits. Hoe meer tegoed je tegelijk inkoopt, hoe groter het voordeel. Het tegoed kan worden gebruikt voor supportvragen en relatief kleinere werkzaamheden. Onder kleine werkzaamheden verstaan we werkzaamheden die minder dan 2 uur in beslag nemen. Voor werkzaamheden die meer tijd in beslag nemen, zullen we doorgaans een offerte uitbrengen. Tenzij anders afgesproken, kan voor dergelijke werkzaamheden geen tegoed worden ingezet.
  • Support
     

Vragen?

Is er iets niet duidelijk of heb je nog vragen? Schroom niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!


 

E-mail:  support@addnoise.nl
Telefoon: 058 26 66 026

Meer weten? Laten we afspreken.


(058) 26 66 026 of info@addnoise.nl